Päivityksiä tulee nyt roppakaupalla. Olen nyt lainakoneella ja siksi laitan ihan muutaman ajantasaisenkin rivin tähän. Tosin teksti näytöllä on niin pientä, että minun ikänäölläni siitä ei saa selvää.

Elämme jännittäviä aikoja. Muistelen taas sitä, että neulominen jollekulle on kuin esirukousta: kaikki ajatukset on keskitetty neuleen saajan. Kenties juuri siitä syystä minun vauvaneuleistai tulee enemmän tai vähemmän epätyydyttäviä, sillä en vieläkään tiedä, millainen tulija on: minkä kokoinen, mitä lajia ja minkä värinen. Odotan kiinnostuneena hänen saapumistaan. Lauantai olisi kovasti hyvä päivä syntyä, sillä silloin on monen hyvän ihmisen syntymäpäivä. Mutta tuleepahan koska vain, niin se päivä on myös aivan erityinen.

Kaipailisin kahta lankaa, vaikka minulla kaikenlaista on. Sitä beigeä bambua ostaisin enemmänkin, Novitan siis. Tai mieluusti vaihtaisin johonkin. Sitten kaipaisin vähän sitä Jussi-paidan väristä Woolia, viininpunaista siis. Mulla ei ole vyötettä, mutta se on jo joidenkin vuosien takainen. Sitä riittää puolikin kerää. Jos sinulla on ylimääräisenä, ilmoittele vaikka maililla.

Päivitän seuraavan kerran sitten kun oman koneeni mysteeri on – toivottavasti – selvinnyt. Tässä tuolissakin on huono istua.