Ensinnä: kiitos (kuva)kommenteista. Se on kyllä aika hyvä kuva, vaikka itse sanonkin. Ja värikin on ihan naturelli. Ja kiitos kommenteista taas muutenkin. On kiva lukea.

Olen ollut pari viikkoa oikein saamaton. Laiskottaa vain eikä mistään tule mitään. Terapia alkaa purra, ja ilmeisesti vähennetty lääkemäärä vaikuttaa myös. Lisäksi alan olla enemmän kuin väsynyt tähän kolhoosiasumiseen. Oireet ja tuntemukset ovat samankaltaisia kuin aikoinaan ennen avioeroa. Minua pelottaa, että olen ajautumassa yhtä huonoon jamaan oman itseni kanssa.

Olen viihtynyt naamakirjassa. Ilmeisesti kyltymätön uteliaisuuteni pitää yllä sitä kiinnostusta. Tosin A:n kanssa heittelemme toisiamme eläimillä; hän on minuakin innokaampi käyttäjä. Siellä on myös Anu Harkin perustama neulontaryhmä, ja olin tuntevinani muutaman sinne kirjautuneen blogeista. Minua vaivaa tuossa Facebokissa juuri liiallinen "valmius". En aio tätä lokikirjaa lopettaa silti. Kirjoittamisen tila on tärkeä.

Arvoin 80 000:n arvonnan. Tai A. sanoi satunnaisen numeron 1 ja 33:n väliltä. Voittajaksi osoittautui Kaisa, Tuumooksia ja Kerällä -blogien pitäjä. Jää odottamaan yhteydenottoasi.