Ei luulisi, kun katsoo vilttihattuja, että olen hukannut värit. niin se vain on. En ole nähnyt vaahteranlehtiä. Huomenna on varmaan lähdettävä katsomaan niitä. 25 vuotta sitten kahistelimme Hannan kanssa Jyväskylän yliopiston kampuksella vaahteranlehtikasoissa. Se oli hauskaa. Varmaan Hannakin ilahtuisi, kun lähettäisin hänelle Euroopan pääkaupunkiin värillisiä lehtiä!

Köyhäilemme, koska tilit ovat aika tyhjät. Tänään oli juustomunakasta ja suklaapuuroa. Huomenna tulee L:n porukka (sitä olen odottanut) ja saamme liharuokaa. Yhtäkkiä minun tekee mieleni Lindströmin pihvejä. Mutta ei minun ruuasta pitänyt kirjoittaa. Olen tehnyt sentään pikkumiehen villatakkia tänään aika paljon. Ei muuta.

Manteli: huovutuksissa olen käyttänyt Jõgevan villatehtaan Evillan kautta markkinoimaa virolaista hahtuvaa. Nautin lanoliinista. Ja tuoksusta.