Minulle on oikeastaan ihan sama nykyisin, onko arki vai pyhä. Pyhän erottaa siitä, että mäkihyppyä tulee televisiosta enemmän. Se rytmittää myös käsityön tekemistä, koska silloin istun tv:n vieressä. Tarkkaavainen lukija huomaa, että tämän lokin kellonaika on iltapäivällä. Aamu onkin aina sen jälkeen, kun on herännyt, oli kello mitä tahansa. Tosin tänä aamuna olin hereillä jo ennen yhdeksää. Olen silti saanut aikaiseksi uusia papereita Kelalle ja pyykit koneeseen. A:kin on jo taittotöissään, jotk ilmeisesti pian valmistuvat.

Ryhdyin lauantaina tekemään pienimmälle JP:lle villapuseroa. Etu- ja takakappaleet ovatkin valmiit, kiitos paljon hiihtourheilun. En edelleenkään ole varma, miten kuviot pitäisi tehdä. Kirjoneuleet eivät ole minua varten. Sain myös uusia verkkopontsotilauksia: kahdelle neidille ja yhdelle pikkuneidille. Verkkopontsot ovat siitä hyviä töitä, että niitä valmistuu nopeasti ja muiden töiden välissä tai ohessa. Käyn kohta katselemassa niihin sopivia lankoja. Tosin ostin Marjutin blogissa myytävänä olevia punaisia lankoja, joten niistä jompikumpi päätynee vanhemman veljentytön pontsoksi.

Liityin myös Lankahamsterien lankadieettiin. Ja heti, kun olin käynyt kirjautumassa, ostin Marjutilta tuon langan. Se oli siis ensimmäinen lankaostoni tänä vuonna. Kuten tiedetään, minulla ei ole vaakaa ei itselleni eikä langoille, mutta koetan selvittää vyötteiden (ja Valiksen hedelmävaa'an) avulla, paljonko lankaa kuluu.

Taannoinen lanka-arpajaispalkinto odottaa vielä läehttämistä, sillä anonyymi voittaja ei ole ottanut yhteyttä! Ole ystävällinen ja ilmoita osoitteesi, niin saan paketin matkaan.  

Presidenti valimine läks teisele ringile. Kandidaatid on viimasel ajal nii tihti televiisoris vestelnud ja igal pool rahva hulgas kõndinud, et tuleb meelde, kas neil üldse mingi tähtis töökoht on olemas. Ja ikka keerulisemaks läheb, olgugi, et neid on nüüd ainult kaks. Aga nad on mitmel viisil teine teisele vastased. Eks siis näeme, kuidas läheb edasi.

Nädalalõpu ja pühapäeva eriline mulje näeb mulle välja ainult nii, et suusasporti näidetakse televiisorist rohkem. Kui momentil tööl ei käi, siis on iga päev sama sugune. Selle eest olen küll väga uhke, et käin iga päev jalutamas, sest mullu sügisel oli raske juba postkastile kõndida. Kudumiseks oodangi siis olümpiamängude algamist. Erilist kudumiseplaani nende ajaks ei ole (veel) teinud, nagu Vardakeerutaja.