Olen kummissani, koska en tiedä, mitä aloittaisin seuraavaksi. Olen luvannut A:lle liivin ja poikaselle villapuseron ja yhdelle sun toiselle "jotakin" joulun jälkeen. Minulla on neulelehtiä ja muutamia mukavia kirjoja, joissa on yhtä ja toista kokeilemisen arvoista. Lisäksi verkossa on kaikenlaista kivaa. Minulla on myös kaikenlaisia lankoja vaikka kuinka paljon. En vain osaa aloittaa. Joutessani päätin tehdä keskeneräiset, kauan odottaneet työt loppuun. Tänään sainkin niistä kaksi valmiiksi. Valmiiksi? No ei ihan, sillä langat on päättelemättä ja työt pingottamatta. Toinen on muinaisesta Novitan valkoisesta Angels hairista tehty huivi, koko noin 40 x 130. Toinen on vihreästä Kid mohairista tehty kolmio-Fifi. Kolmas työ, joka on edennyt mutta ei ole vielä valmis, on tuo huivi, jota neulon kuvassani sivun oikeassa yläreunassa. Viimeistely alkaa olla loppusuoralla, mutta mitä minä sitten tekisin?

Ei oska otsustada, millega hakkan järgmiseks töötama. Oskade mind aitada? Tegelikult on mul praegu hoopis teine asi käes: loen. Tuttav autor saadis mulle jõuludeks oma kolmanda raamatu nimelt Punane polügoon : see on väga huvitav ja hästi kirjutatud, aga mul võtab küll aega eesti keeles lugeda. Rõõmus lugeda eesti keeles on küll!