oli tänään A:n tytär moottoripyörällään. Mukava kun on  joku käymässä. Vaikka kyllä on mukava olla itsekseenkin. Olen huolestuttavan virtuaaliriippuvainen nykyisin. Vaikka ei se kovin paljoa huoleta. Minua. Eikö?

Koetin kasata vauvaneuletta, mutta huonolla menestyksellä. Missähän saisi kunnon opastusta siihen, miten osat yhdistetään? Olen ommellut olkasaumat ja hihat. Vaikka olkasaumat ovat yleensä helpoimmat =) mutta hihat vaikeimmat. Tulevan vauvan äiti ei kuitenkaan osaa saumoja ommella, joten pitänee kasata. Kuka käski aloittaa mekosta?

Huomisen olemme itse vieraisilla. Mutta sen jälkeen lupaan kuvia nyt puikoilla olevista. Lupaan myös opetella linkittämään juttuja ja sivuja.

Olen kuitenkin niin noviisi neuloja, että haluan tehdä muiden malleja. Voin nähdä, onnistunko vai en. Olen hieman kehittynyt lankojen valinnassa, kiitos neuleyhteisön. Ja koska en juuri itselleni osaa mitään tarpeeksi isoa tehdä, taidan erikoistua huiveihin, sukkiin ja tumppuihin.