Marraskuu on ollut tänän vuonna nimensä veroinen. Olen ollut kovasti kipeä, ja siitä saisi aikaan ihan oman, pitkän postituksensa. Joka tapauksessa minua on ilahduttanut moni asia.  Olen saanut satunnaisena ystävällisenä tekona kynttilöitä, joita olen polttanut niinä päivinä, kun olen jaksanut olla istumassa.  Olen myös saanut syksyn Salaiselta Neulovalta Ystävältäni kaksi pakettia, joista toisessa oli kirkkaanpunaista lankaa sekä kaksi pientä suklaapatukkaa. Niitä ei enää ole tätä kuvatessa. Kirkkaanpunainen lanka on italialaista villaa, Ornaghin valmistama. Kerä on iso ja lanka on pehmeää. Olen lisännyt sen tämän paketin päälle (Lana d'Irlanda).

 

Varsinainen paketti oli taas kerran oikein ihana. Viisi kerää Gjestalin Knoppia, joka on minulle uusi tuttavuus. Värikin oli Pikkulikan väri, ja kortissa oli ehdotus, että Neiti saisi siitä neuletakin. Tämä on kovasti mahdollista. Paketissa oli myös Erilaisia Rooibos-teepusseja sekä Omar-suklaata ja punaisia kynttilöitä ja tuikkuja. En ole osannut päättää, kuka on pakettieni takana, mutta en ole kovasti yrittänytkään. Olet kuitenkin tehnyt huolellista työtä, kun olet koonnut paketteja. Kiitos siitä :) On ihanaa, että vielä yksi on tulossa. Kaikissa paketeissa on muuten ollut lanka-aiheinen kortti.

Meillä on onneksi tuo vaari täällä kotona. Siksi myös sairauteni aikana mumman aurinko on ollut ilahduttamassa ajan kulkua.

 

Muutamista neuleista, joita olen saanut matkaan, postittelen tuonnenpana.