Voin oikeastaan aika hyvin. Viime viikko oli varsin aktiivinen kyläilyjen ja vieraiden kanssa. Tällä viikolla olen taas tavannut vauvaa, ihanaa pojantytärtäni, joka on jo saanut kolme kaunista nimeä. Mikään niistä ei ollut se, joksi häntä ristiäisiin asti kutsuttiin, mutta yhtä kaikki, ne ovat sieviä niin kuin tyttö itsekin.  En toistaiseksi laita kuvaa enkä kerro tarkemmin, koska olen edelleenkin pysytellyt anonyymina.

Kamera on muuten epäkunnossa. En ole varma, onko vain patteri tyhjä vai onko koko laite epäkunnossa. Se on jo kymmenen vuott vanha, halpa digikamera, joten aikakin voi olla jo täysi. Takuumiehet, hoi! Siksi sääli, että olen saanut kaksi ihanaa pakettia, joista mieluusti laittaisin kuvaa näkyviin. Olen saanut myös pari neuletta valmiiksi.

Ensinnäkin: minulla on aivan loistava SNY! Eilen pääsi ihan itku, kun hain lokakuun pakettini postista. En ole koskaan ostanut nettikaupasta lankaa, saati sitten ulkomailta tai ihan itselle. JA minun SNY:ni  lähetti minulle erittäin tummanpunaruskean Fratello Kitin Yarnissimasta. Pari päivää sitten palelin ja totesin, että itselläni ei ole ohuita villasukkia. Tästä sellaiset saan, kunhan maltan alkaa kutoa. Varmaan vasta vuodenvaihteen tietämissä, mutta kuitenkin. Tuhannesti siis taas kiitoksia; menen tätä menoa ihan piloille hemmottelulla. (Paketissa oli vielä muutakin mukavaa, mutta palaan siihen pikapuoliin, kun saan kuvan.)

Osallistuin myös lanka- ja suklaavaihtoon, jonka järjesti Stickamera.  Se oli hetkellinen päähänpisto, suklaanhimossa, mutta tänään sain sen paketin. lähettäjä oli arvannut värini oikein, vaikka sanoi, että ei osannutkaan blogiani lukea. Lisäksi hän oli tuplannt sekä langan että suklaan määrän. (Har deltagit i Stickamera's garn- och chokoladsbyte. Jo, det var till och med av ett infall, och mest på passion till chokolad, men ville också vara med på den  i denna gång. Och det belönade sig nog!  Tyvärr har ja ingen kamera hemma just nu, men vill ta ett foto av paket snart. Garnet passar på mig jättefint: tonar av höstens orange färgen och ullgarn i alla fall! Vill också säga, att Birgitta, som hade sänt detta paket, hade även fördubblad mängden av gar och chokolad! Tusen tack!)