Olin kovin epäileväinen liittyessäni tämänsyksyiseen Salainen Neulova Ystävä -tempaukseen. Mutta turhaan! Sain ensimmäisen ja oikein ihanan paketin tänään. Hain sen postista ennen sienimatkaa ja avasin odotellessani puolisoa (jota en vielä silloin tiennyt eksyneeksi). Paketin sisällä ollut valkosuklaa-basilika-mansikka tuli tarpeeseen, kun hain mierolaisen  matkan päästä. Oli siellä paketissa vielä toinenkin suklaa, tiramisun makuinen Kalevin suklaalevy. Ja vaikka mitä muuta! Kuvassa eivät tule oikeuksiinsa hienot, vaneriset sukkablokkarit, jotka toden totta ovat juuri minun kokoani. Olen ihaillut sellaisia monesti, mutta todennut, että ne ovat juuri sellaista ylellisyyttä, johon ei ole varaa. Oranssinvärisestä Dandy-langasta SNY ehdotti huivia, ja sellainen siitä voi hyvinkin tulla. Kaunis, pehmeä lanka. Zitron Loftista tulee niin ikään jotakin mukavaa, ja punamustasta (arvatenkin Kauni-langasta) tulee varmasti huivi. Sekään ei näy tässä kuvassa kuin mustana, mutta kuvaan vielä tarkemmin, viimeistään kun olen saanut siitä jotakin alulle. Ja värillinen pampulalanka voi muuttua miksi vain. Tuhannet kiitokset kauniista ja mieluisista asioista, hyvä ystävä! Niin monta ja niin kauniita!

 

Niin, ja kortin kuvassa olevaa lukevaa tyttöä minulla ei ennestään ollut. Sekin vielä!