Hajapoimintoja:

* Laitoin lopulta kirjainvarmistuksen kommentteja varten. On puuduttavaa poistaa toistasataa asiatonta kommenttia. Olen pahoillani, sillä en itse pidä siitä, koska en erota niitä kirjaimia kunnolla.

* Pihalle on istutettu yhtä ja toista. Minun ihanainen puolisoni siellä puuhaa. Tänään oli auki 67 tulppaania. Mustat ovat vielä tiukasti nupulla. Niitä riittää sitten vielä syntymäpäiväksikin.

1544577.jpg

* Olen tehnyt pari huivia alkukuusta. Punainen valmistui heti vapun jälkeen, vihreän otin pingotuksesta tänään. Vihreä on kuvaamatta ja lähtee ensi viikolla kummitädille. Punaisesta on hajakuvia, ja sekin lähtee matkaan. Olen mieltynyt tähän Minttumaari-ohjeeseen.

1544562.jpg

* Vappuna olimme oikein mukavassa kyläpaikassa, josta sain Tuomisina lankaa (josta tehdään tuojalle itsellen huivi, yhdestä vyyhdistä). Toki kylässä oli muutenkin mukavaa, ei vain lankojen takia.

1544576.jpg

* Saimme ihailla siellä orkidealoistoa, jota kyllä kelpaa esitelläkin.

1544566.jpg

1544572.jpg

* Tein paperille listan mielessäolevista asioista. Se oli sanalista, ja sitten puhelin siitä A:n kanssa. Voimaannuttavaa.

* Jalat ovat ihan hiivatin kipeät, kumpikin. Ja nesteessä. Saa nähdä kuinka käy.

* Facebookissa on hyvätkin puolensa: olen aktivoitunut politikoimaan. Anarkisti on voimissaan. Ja vielä: sain yhteyden kolmekymmentä vuotta sitten kadottamaani ihmiseen. Senkin takia jo kannatti olla mukana.