Olemme likimain vuoden loppuun Virossa kylpemässä. Samalla kertaa vietämme A:n tasavuosipäivää. Pian voin sanoa, että hän käy jo seitsemättäkymmentä. =)  Viime yön nukuin kuin tukki. Luultavasti ensi yönäkin uni tulee, sillä tänään olen sekä vesijumpannut että ollut hierottavana ja parafiini- ja suolahoidossa. Lisäksi kävimme Tallinnan keskustassa kirjakaupassa. Onneksi A ajoi, sillä pysäköintitaloon oli pelkkää spiraalia nousu (ja laskukin).

Alkukuusta olen saanut aika paljon lankaa lahjaksi: salaiselta neuleystävältä 400 grammaa Ainoa ja Huopasta sekä JYV:ssä  100 g alpakkalankaa. Olen kyllä jonkin verran kuluttanutkin sitä. Kiitos muuten Anna-Liisa erityisesti neuleaiheisista korteista: ne olivat kaikki minulle uusia. Tapasin tänään erään virolaisen ystäväni ja sain häneltä Ellen Niitin lastenrunokirjan nimeltä Kaelasall päkapikkule eli kaulahuivi tontulle. Kiva kirja, lainaan sitä tähän toiste.

Ja, momentil siis Eestis Pirita SPA:s puhkamas. Siiamaani olen väga rahul nii ravide kui toiduga. AInult see Tallinna kesklinna loll liiklus on õudne! Jõululõunal meit kutsuti V-Maarjasse, veel ei tea kas lähme. Sõltub ilmast, arvan. Kahju küll hakab mul arvutist jõud kaduma, nii et see on kõik selleks!