Lukijoita ja kommentteja tulee hitaasti. Ensin ajattelin, että se naamakuvan laittaminen tännekin vei lukijat, mutta varsinaisestihan syy lienee se, että kun ei kirjoituksia tule, ei myöskään kommentteja.

On monta syytä. Enin osa oman pään sisäisiä. Enimmäkseen olen ihan sekaisin unirytmin ja osallistumisen kanssa. Menen ja tulen, tulen ja menen. Joskus välillä kudon, ja lopun aikaa istun Naamakirjassa tai naama kirjassa. Facebook vie mennessään. Mutta olen kovasti iloinen siitä, että sitä kautta olen oikeasti saanut ihan toimivan yhteyden muutamaan jo kadonneeksi luulemaani ihmiseen. Oma vaivansa on toki, että sitä kautta on taas yksi postilaatikko, jota ahkerasti käytän ja täytän.  Mutta ei, ei se ole pelkkää kalojen heittelyä; kyllä ihan oikeasti kirjoitankin. Eikö kuulostakin paljon kauniimmalta, kun sanon, että ei niinkään Facebook vaan kirjeenvaihdon ylläpitäminen on vienyt aikani.  Vain ihan vähän olen kulkenut Ravelryssa. Mutta sielläkin sentään.

Olen saanut lämpimät sukat (meillä on kamalan kylmät lattiat), huivikirjan sekä suklaata ja salmiakkia SNY:n kolmannessa paketissa. Kiitos, nautin niistä kaikista. Ja kaikkia olen jo käyttänyt hyväkseni... Kuva ei ole oikein tarkin mahdollinen (yllätys).

 

1038798.jpg

Valmistuneet kutimet ovatkin sitten tavanomaisia. Mulla on aina vain ongelma sen kanssa, että mitä mitä...

1038794.jpg

Baskeri Kolibrista. Langanpäät näkyvissä. Kutittamaton.

1038796.jpg

Baskeri kaksinkertaisesta Lanettista. Kutittamaton.

1038797.jpg

 

Baskeri, huivi ja tumput Jussista. Kutittavat.

1038792.jpg

Huivi Kitten mohairista, väri sama kuin aimmin valmistunut baskeri.

Nämä ilmoitin myös prosenttiliikkeeseen.

 

Linkitän ja päivitän lisää taas... ennemmin tai myöhemmin.