En millään jaksaisi odottaa sivun vaihtumista. Enkä jaksaisi istua tässä (huonolla) tuolilla niin kauaa, että sanomiseni muuttuu kirjaimiksi. Olen värkännyt koko illan L:n pikkulikalle muka jotakin nättiä, mutta ei siitä taida tulla kun kissalle lelu. Huomenna menen kylään päivänvalolla. vaikka luvattiin liukasta. Perjantaina on uimareissu, muuta en jaksa. Unet ovat jälleen katkonaiset ja olen koko ajan kuin jossakin toisaalla. Ahdistus lisääntyy, mutta en ole kuulemma osastotavaraa. Kävin tänään polilla. Minua pelottaa se, miten voin seurata kulkuani syvemmälle omaan maailmaani. Olen luomassa jonkinlaista lumetilaa itselleni.

Joo, ei se A. ole kiukkuinen, niin kuin se itsekin jo kävi kommentoimassa. Ja kyllä meillä nyt toistaiseksi puhutaan myös ääneen eikä vain blogien välityksellä. Tosin A. päivittää omaansa TAAS... ja eilen suunnitteli perustavansa toisen. Ja minä murehdin, että en kehtaa pyytää sitä tekemään mulle raasteita, kun muutenkin se tekee täällä kaiken. Seuraan muutamaa laihdutusblogiakin, mutta en vielä ainakaan itse kirjoita. Tämä on edelleen neuleblogi, kaikella tavalla. sillä joka lankaan tarttuu, se lankaan hukkuu, vai kuinka se oli.

154567.jpg

Päivän kuvaksi laitan syksyiselle SNY:lleni ihan ekaksi lähettämäni täysvillaisen BO:n. En silloin aikanaan voinut sitä kuvaa tänne laittaa. Ja koska en ole järjestelmällinen, ei muista olekaan kuvia, paitsi ihan viimeisestä, jonka Minna esittelee omassa blogissaan. Sen sijaan JYV-ystäväni ei ensi kerran jälkeen ottanut yhteyttä. Hänen pakettinsa on jo kauan odottanut matkaan pääsyä, mutta pikku hiljaa panen sen kiertoon. Oletettavasti hänellä on jokin syy hiljaisuuteensa. Ei se ole uutta, että en itsekään saanut yllätyspakettia.

Niin ja gudmund, olet kommentoinut muutaman kerran, kiitos siitä. Et ole jättänyt yhteystietojasi, joten kirjoitan tähän: Varjopuolia ja Peili olivat tämän blogin sivuja, joita kirjoitin aiemmin erikseen. Nyt olen yhdistänyt ne tähän.  - Sen sijaan olen käynyt ahkerasti kommentoimassa muiden blogeja, luulisin.