käisin laadal. Muidugi olen mitu korda käinud ostmas, aga esimest korda siis täna müüjaks. Saag oli ikkagi eriti kehv. Enamik oli viltitud mütse ja kotte, neid teistel ei ju olnud ning hind oli korras, aga rahvast siiski väga vähe. Kahju küll, sest mul ka natuge lisaraha vaja lihtsalt elamiseks...

Nagu teada, olen olnud tööl viimaks mullu aasta augustil... Täpselt ei tea, kuidas see Eesti süsteemis või keeles on, aga olen ajutiselt pensioonil, pärast asste pikkuse sinisel lehel elamise. Põhjuseks on enam vähem sügav depretsioon. Momentil läheb siiski elu paremini, aga tööle ei praegu ole mingisugust isu. Põhimõteliselt koon ja käin ujulas jooksemas. Ning muretsen poisikese eest...

Elan niivõrd kaugel Helsingist (igal juhul väikelinnas), et Eesti ajakirju siiamaani ei jõua. Aga paar nädalat tagasi vahetasime neid ühe Paide prouakese kullakesega. Mina sain paar tükki rohkem kui tema, sest lisaks Käsitööle ta saadis mulle Kodukolte, Kodukirja ning Eesti naise. Sain siis palju lugemist. Mul ongi see keeleoskus päris kehvaks läinud, kui ei jaksa suhelda ning rahast puudu nii et Eestisse ei saa reisida. Ikkagi oma viga, sest mingi ööpäevareisi Tallinnassa ei suuda ning Tartusse ei jõua... Loodan, et järgmisel suvel... või ülejäärgmisel.

Muidu elu siiski läheb tasapisi. Arvestan väga neid sõprannasid, kes sageli külastavad mu bloggi ning jätvad kommente. Kuulamisi jälle!