Olen laiminlyönyt velvollisuuksiani. Huominen menee taas poikasen kanssa. A. ajaa JP:n kanssa yhden kuorman. Iloa on ollut monenlaista kuitenkin.

Ensin Tiinan minulle lähettämä ihana vaihtohuivi:

154569.jpg

Ja sitä seurannut kortti:

154570.jpg

Sitten Salaisen paketti:

154572.jpg

Postikortissa on juuri minulle sopiva lukeva tyttö! Lisäksi oli iso pussi Fazerin parhaita, joita ei sitten saanut houkuteltua kuvaan... Langan väri on suosikkini, ja kolmosen bambusukkikset puuttuikin. Olen otettu ja kiitän. Pahuksen posti oli repinyt kauniin kuoren pinnan ja kaiken kukkuraksi vielä liimannut tarralapun, että revitty on.

Siivotessani romukomeroa löysin laatikon, josta en ollut oikein tietoinen. Hupaista oli löytäminen, ja ennen kaikkea sisältö keskeneräisine kutimineen:

154573.jpg

Raitasukkaa, toinen on valmiina ja toinen valmistumassa. Ja ihan itse raidoitettu. Luulen että nämä löytävät tiensä tekele ja tuunaus -blogilaisten keräykseen. Langat, joita oli toista kiloa, ovat enimmäkseen villaa ja villasekoitetta. Mukana oli pussillinen erikokoisia ja -parisia välineitä:

154576.jpg

Olen neulonutkin kyllä. Vaihtohuivin jälkeen samanmoisen mutta suuremman ja ohuemmasta langasta (Mielityn Liisan lilja) sai Hanna-ystäväni täällä käydessään. Väri sopi loistavasti ja saaja oli mielissään, luulisin.

154568.jpg

Lisäksi olen neulonut jotain pientä omalle salaiselleni. Mutta siitä ei ole sopivaa puhua tässä. Ja olen kovin otettu siitä, että laskurini rullaa vaikka sivuille ei juuri lokeja ilmesty.

Näin proosallista on nykyinen elämäni. Ai niin, tärkeimmät:

Olin uimassa eilen. Tai vesijuoksussa. Sama se. Sain olla yksin altaassa lähes koko tunnin. Menen myös huomenna, jos suinkin ennätän.

Olisiko kenelläkään myydä muinaista konepestävää Fauna-lankaa? Sellaista vaaleansuklaanruskeaa? Langan numero 549, värinnumero 067.