Pean kohe vabandama, et ei ole eesti keeles jõudnud mõtlema. Mul on ikka natuke häbi selle eest, et lubasin kommenteerijade vahel loosimiseks lõnga, kui onnistub umbes 20 000 külastaja olema. Aga alles pärast tuli meelde, et nüüd jäävad potentsiaalsed eestikeelsed lugejad sellest ära. Lihtsalt unustasin ja  teadadasin sellest ainult oma emakeeles. Aga proovin pärast midagi teie jaoks ka leida.

Selle aasta näputööd on juba piltistatud, ja kõik on juba teele pandud. Enda jaoks ei jää midagi. Olen parandamatu  suusahüppevõistluste  armastaja, ja jällegi on uus töö varrastel. Siis on hea istuda ja televiisorit vahtida.  

Arutlen siin praegu, kas telliksin mingi eestikeelse ajalehe, et keelt edasi õppida. Raamatuid loen küll, aga ajaleht oleks ka kena. Välismaale tellimine on siiski väga kallis. On teil midagi soovitusi, mis oleks kasulik? Loomingud olen lugenud juba ammu, aga selles olukorras on see minu jaoks liiga raske ja keeruline.

Sinisel lehel olen ka edasi, aga loodan, et elu läheb paremaks. Alles aprillis on võib-olla võimalus sanatooriumisse minna. Siis ongi juba kevade aeg käes! Päike ka hakkab pisikesi sõpralikumaks käima. Seni siis muudkui kuduma.