Olen lukenut jokusen dekkarin. Olen melko yksipuolinen tämänkin ravinnon suhteen. Menen vain eteenpäin sivu sivulta, itse ei tarvitse ajatella paljoa, teksti kuljettaa. Ja ratkaisu on aina odotuksenmukainen. Eikä  päähenkilö kuole, vaan on sankari.

Tein viikko sitten rouva Siniselle pontson hänen pyynnöstään ja hänen langoistaan. Se on Isoveljestä ja hitaanpuoleinen työstää. eikä virkkaaminen ole todellakaan vahva lajini. Mutta hän oli tyytyväinen ja olin itsekin, sillä pärvötin vain kerran (lukuunottamatta sitä Rustikasta tehtyä kokeilua). Isoveli on yllättävän pehmeän tuntuinen, vaikka on sekoitelankaa.

16697.jpg

Sitten tein toiset Hilmat vihreästä Popcorn-langasta, oikein nätit:

16698.jpg

Lisäksi olen kutonut ja pesukone on huovuttanut nämä. Ne ovat minusta kauniita.

16699.jpg

Tosin tumput ovat tönkkösuolattua mallia. Teen tällä viikolla vielä jotakin hahtuvasta, että voin ostaa sitä lisää kun lähden sanatorioon Viron puolelle. Vaikka lankaahan minä en tarvitse...